Monday 28 June 2010

0628

Seem like we wont find each another le..
i will chgs myself =)
if this is your wish=)
i will become back that leeqifeng that have gone..




u still remember ma?
is u call me chgs myself de=)
是你把我从一个不太喜欢跟女孩子聊天的我
变去一个信息不冷的家伙=)
现在又要把我退回去..
很辛苦的哦。。=.=



sorry a..vivien..
就算你在对我多热情也好..
在多好也好..
no one can take her place..=)
i keep on ask myself
i should take what to u?
我不停的问我自己。。
怎配你爱惜..
我..应该拿什么给你..=)
now i only know..
其实,
人只不过是个自私的生物=)
从不为别人想想..
只为了自己=)

No comments:

Post a Comment